The new science of marketing : state-of-the-art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future / Vithala R. Rao, Joel H. Steckel
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : Irwin Professional Pub. |
出版年 | c1995 |
大きさ | xi, 350 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | State-of-the-art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415nr | a0196006842b |
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1557385394 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Rao, Vithala R. Steckel, Joel H. |
件 名 | Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | 1000954828 |
ISBN | 1557385394 |