Communities of practice : learning, meaning, and identity / Etienne Wenger
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 318 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HD/58cw | a0199059529b |
|
0521663636 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 301-307 Includes index |
---|---|
著者標目 | Wenger, Etienne, 1952- |
件 名 | Learning, Psychology of Learning -- Social aspects 全ての件名で検索 Organizational learning Social learning |
書誌ID | 1000990170 |
ISBN | 0521663636 |