Positioning the brand : an inside-out approach / Rik Riezebos and Jaap van der Grinten
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Abingdon, Oxon : Routledge |
出版年 | 2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 191 p. : ill. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 | : pbk | HF/5415pr | a0112009954b |
|
9780415665193 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [177]-180) and index |
---|---|
著者標目 | *Riezebos, H. J., 1960- Grinten, Jaap van der |
件 名 | LCSH:Product management LCSH:Brand name products LCSH:Branding (Marketing) |
分 類 | LCC:HF5415.15 DC22:658.8/27 |
書誌ID | 1001070864 |
ISBN | 9780415665186 |
NCID | BB07671366 |