Consumer and industrial marketing series
データ種別 | 雑誌 |
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版 | Reprint ed |
出版者 | New York : Kraus Reprint |
出版年 | 1967 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1 v. ; 24 cm |
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配架場所 | 所蔵巻号 | 年次 | コメント | 請求メモ |
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泉:図書館 | 21-30 | 1937-1938 | 中央図書館雑誌コーナー※AmericanManagementAssociationMarketingSeries |
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別書名 | その他のタイトル:Marketing series その他のタイトル:Consumer marketing series |
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一般注記 | Reprint. Originally published: New York : American Management Association , c1937-1938 Collective title of reprint: Marketing series No. 25 (1937)-no. 27 (1937) have title: Consumer marketing series Originally continues: Consumer marketing series Originally continued by: Marketing series OR:AA00144684 |
著者標目 | American Management Association |
書誌ID | 2000014090 |
NCID | AA10573541 |
巻次年月次 | C.M. 21 (1937)-C.M. 30 (1938) |