Entering & succeeding in emerging countries : marketing to the forgotten majority / A. Coskun Samli
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Mason, Ohio : Thomson/South-Western |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 186 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | Entering and succeeding in emerging countries |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HD/82es | a0104023694b |
|
0538726989 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographic references and index |
---|---|
著者標目 | Samli, A. Coskun |
件 名 | Economic development Developing countries -- Economic policy 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD82 |
書誌ID | 1000771021 |
ISBN | 0538726989 |
NCID | GA99266064 |