Power, resistance and marketplace boundaries / edited by Mark Tadajewski and Robert Cluley
(SAGE library of marketing ; . New directions in critical marketing studies ; v. 3)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Los Angeles : Sage |
出版年 | 2013 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 373 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5415n/3 | a0113016371b |
|
9781446273265 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Set ISBN for "New directions in critical marketing studies": 9781446273265 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Tadajewski, Mark Cluley, Robert |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Consumer behavior LCSH:Marketing research |
分 類 | DC23:658.8 |
書誌ID | 1001102271 |
NCID | BB13695143 |