Marketing professional services : forward-thinking strategies for boosting your business, your image, and your profits / Philip Kotler, Thomas Hayes, Paul N. Bloom
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Paramus, N.J. : Prentice Hall Press |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 422 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HD/8038mk | a0115001294b |
|
073520179X |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Hayes, Thomas J. (Thomas Joseph), 1953- Bloom, Paul N. |
件 名 | LCSH:Professions -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | DC21:338.460688 |
書誌ID | 1001118566 |
ISBN | 073520179X |
NCID | BA59149053 |