Consumption and everyday life / edited by Hugh Mackay
(Culture, media and identities)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Sage |
出版者 | Milton Keynes [England] : In association with the Open University |
出版者 | Thousand Oaks, Calif. |
出版年 | 1997 |
大きさ | 320 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HB/801cm | a0100016576b |
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0761954376 |
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泉:中央図書館図書コーナー |
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HB/801cm | a0100014631b |
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0761954376 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | "D318 Book 5"--Back cover Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Mackay, Hugh |
件 名 | Consumption (Economics) -- Social aspects
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Advertising Space in economics Culture diffusion |
分 類 | DDC:339.4/7 LCC:HB801 |
書誌ID | 1000635226 |
ISBN | 0761954376 |
NCID | GA75368456 |