Marketing strategies for a tough environment / [edited by] Peter J. LaPlaca, Newton Frank ; [cover design by Mary Jo Krysinski]
(Proceedings series / American Marketing Association ; no. 45)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago Ill. : American Marketing Association |
出版年 | c1980 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 211 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415ma | a0181284869b |
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0877571252 |
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泉:中央図書館図書コーナー |
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HF/5415ma | a0181309633b |
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0877571252 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *American Marketing Association LaPlaca, Peter J. Frank, Newton |
件 名 | LCSH:Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8 |
書誌ID | 1000644261 |
ISBN | 0877571252 |
NCID | BA17245618 |