Marketing, sales promotion, and advertising / Carroll A. Nolan and Roman F. Warmke
データ種別 | 図書 |
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版 | 7th ed |
出版者 | Cincinnati : South-western |
出版年 | c1965 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 613 p. : ill. (part col.), map ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5823mn | a0181309083b |
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一般注記 | Previous editions, by Edward James Rowse [and others] were published under title: Fundamentals of advertising |
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著者標目 | *Nolan, Carroll Anthony, 1906- Warmke, Roman F. joint author Rowse, Edward J. (Edward James) |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5823 DC:659.1 |
書誌ID | 1000644917 |
NCID | BA3745177X |