The ultimate consumer : a study in economic illiteracy / edited by J. Grist Brainerd
(Getting and spending)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [New York] : Arno Press |
出版年 | 1976, c1934 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 230 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HB/801ua | a0181379473b |
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0405080123 |
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一般注記 | Reprint of the ed. published by the American Academy of Political and Social Science, Philadelphia, as v. 173 of its Annals Bibliography: p. 223-224 Includes index |
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著者標目 | *American Academy of Political and Social Science Brainerd, John Grist, 1904- |
件 名 | LCSH:Consumption (Economics) LCSH:United States -- Economic conditions -- 1918-1945 全ての件名で検索 LCSH:United States -- Economic policy 全ての件名で検索 LCSH:Consumers -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HB801 DC:381/.3 |
書誌ID | 1000645996 |
ISBN | 0405080123 |
NCID | BA03703703 |