Advertising as a business force : a compilation of experience records / by Paul Terry Cherington
(Getting and spending)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [New York] : Arno Press |
出版年 | 1976, [c1913] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 569 p. ; 21 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5823ac | a0181379494b |
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0405080158 |
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一般注記 | Reprint of the ed. published by Doubleday, Page for Associated Advertising Clubs of America, Garden City, New York Includes index |
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著者標目 | *Cherington, Paul Terry, 1876- |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5823 DC:659.1/0973 |
書誌ID | 1000645998 |
ISBN | 0405080158 |
NCID | BA03783542 |