The Political economy of advertising / edited by David G. Tuerck
(AEI symposia ; 78A)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Washington : American Enterprise Institute for Public Policy Research |
出版年 | [c1978] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 217 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5827pt | a0181387123b |
|
0844721204 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Papers presented at a conference held at the American Enterprise Institute, July 9, 1976 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Tuerck, David G. American Enterprise Institute for Public Policy Research |
件 名 | LCSH:Advertising, Public service -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Government advertising -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Advertising, Corrective -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.1 |
書誌ID | 1000646048 |
ISBN | 0844721204 |
NCID | BA10497780 |