The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940 / Otis Pease
(Getting and spending)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [New York] : Arno Press |
出版年 | 1976, c1958 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 232 p., [4] leaves of plates : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5813rp | a0181379845b |
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0405080395 |
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一般注記 | Bibliography: p. 204-221 Reprint of the ed. published by Yale University Press, New Haven, which was issued as no.2 of Yale publications in American studies |
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著者標目 | *Pease, Otis A. |
件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC:659.1/0973 |
書誌ID | 1000646063 |
ISBN | 0405080395 |
NCID | BA03784884 |