Consumerism, new challenges for marketing / edited by Norman Kangun, Lee Richardson
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | v, 214 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HC/110ck | a0181379976b |
|
0877570973 |
|
||||
泉:中央図書館分室図書コーナー |
|
381/C766 | a7080227708b |
|
0877570973 |
|
||||
泉:中央図書館分室図書コーナー |
|
381/C766 | a7080227907b |
|
0877570973 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Selected papers presented at AMA's conference on consumerism held in March 1976 at Louisiana State University Includes bibliographies and index |
---|---|
著者標目 | Kangun, Norman Richardson, Lee, 1940- American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Consumer protection -- United States -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Social aspects -- United States -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HC110.C63 DC:381/.3 |
書誌ID | 1000663172 |
ISBN | 0877570973 |
NCID | BA14351437 |