Customer-focused marketing : actions for delivering greater internal and external customer satisfaction / Ian Chaston
(McGraw-Hill marketing for professionals)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : McGraw-Hill |
出版者 | New York |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 222 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架3階書庫 |
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658.812/C389c | a7080239017b |
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0077076982 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [218]-219) and index |
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著者標目 | Chaston, Ian |
件 名 | Marketing -- Management
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Consumer satisfaction |
分 類 | DDC:658.8/12 LCC:HF5415.13 |
書誌ID | 1000664663 |
ISBN | 0077076982 |
NCID | BA20475004 |