Quality service : how America's top companies are competing in the customer-service revolution - and how you can too / D. Keith Denton
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Houston, Tex. : Gulf Pub. |
出版年 | c1989 |
大きさ | x, 158 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架3階書庫 |
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658.5/D435q | a7080059548b |
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0872015513 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Denton, D. Keith |
件 名 | Service industries -- United States -- Quality control
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Customer services -- United States 全ての件名で検索 Consumer satisfaction -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | DDC:658.5/62 LCC:HD9981.5 |
書誌ID | 1000665037 |
ISBN | 0872015513 |
NCID | GA36129568 |