The social responsibilities of marketing / edited by William D. Stevens
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1962 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiii, 605 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5415sa | a0182551835b |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association, December 27, 28, 29, 1961 |
---|---|
著者標目 | Stevens, William D. American Marketing Association |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | 1000708491 |
NCID | BA20764249 |