Metacognition, motivation, and understanding / edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe
(The Psychology of education and instruction)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
出版年 | c1987 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 327 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | 原タイトル:Metakognition, Motivation und Lernen |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
LB/1065mw | a3089030735a |
|
089859569X |
|
||||
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
LB/1065mw | a3090016372b |
|
089859569X |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Based on the Heidelberg symposium on 'The Development of Metacognition, the Formation of Attribution Styles, and Learning' at Heidelberg University ... sponsored by the German Foundation 'Volkswagenwerk,' Hannover"--Pref Includes bibliographies and indexes |
---|---|
著者標目 | Weinert, Franz E., 1930- Kluwe, Rainer |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Metacognition -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Motivation in education -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Cognition -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1065 DC19:370.15 NDC8:370.4 |
書誌ID | 1000765789 |
NCID | BA01245958 |