このページのリンク

Metacognition, motivation, and understanding / edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe
(The Psychology of education and instruction)

データ種別 図書
出版者 Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates
出版年 c1987
本文言語 英語
大きさ xi, 327 p. : ill. ; 24 cm
別書名 原タイトル:Metakognition, Motivation und Lernen

所蔵情報を非表示

泉:図書館閉架地下2階書庫
LB/1065mw a3089030735a
089859569X
泉:図書館閉架地下2階書庫
LB/1065mw a3090016372b
089859569X

書誌詳細を非表示

一般注記 "Based on the Heidelberg symposium on 'The Development of Metacognition, the Formation of Attribution Styles, and Learning' at Heidelberg University ... sponsored by the German Foundation 'Volkswagenwerk,' Hannover"--Pref
Includes bibliographies and indexes
著者標目 Weinert, Franz E., 1930-
Kluwe, Rainer
件 名 LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Metacognition -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Motivation in education -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Cognition -- Congresses  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1065
DC19:370.15
NDC8:370.4
書誌ID 1000765789
NCID BA01245958

 類似資料