Challenging prejudice through education : the story of a mental handicap awareness curriculum project / John Quicke, Karen Beasley, and Caroline Morrison
(Disability, handicap and life chances series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Falmer Press |
出版者 | New York |
出版年 | 1990 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 195 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
LB/1629cq | a3090086390a |
|
185000692X |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 183-189 Includes index |
---|---|
著者標目 | Quicke, John, 1941- Beasley, Karen Morrison, Caroline |
件 名 | Education, Secondary -- Great Britain -- Curricula -- Case studies
全ての件名で検索
Curriculum change -- Great Britain -- Case studies 全ての件名で検索 Mentally handicapped -- Great Britain 全ての件名で検索 |
分 類 | DDC:373.19/0941 LCC:LB1629.5.G7 |
書誌ID | 1000768077 |
ISBN | 185000692X |
NCID | BA10581118 |