Marketing management and strategy / Peter Doyle and Philip Stern
データ種別 | 図書 |
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版 | 4th ed |
出版者 | Harlow : Prentice Hall/Financial Times |
出版年 | 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 446 p. : col. ill. ; 27 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架4階書庫 |
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HF/5415md | a7006008024b |
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0273693980 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 427-434) and indexes Previous ed.: 2002 |
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著者標目 | Doyle, Peter, 1943- Stern, Philip, 1954- |
件 名 | Marketing Marketing -- Management 全ての件名で検索 Marketing. gtt Strategisch management. gtt |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | 1000821006 |
ISBN | 0273693980 |
NCID | BA79240850 |