Handbook of consumer motivations : the psychology of the world of objects / Ernest Dichter ; drawings by Robert Glaisek
(McGraw-Hill series in marketing and advertising)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : McGraw-Hill |
出版年 | [1964] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 486 p. : ill. ; 21 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415hd | a0181337363b |
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泉:中央図書館図書コーナー |
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HF/5415hd | a0181337012b |
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一般注記 | Bibliography: p. 479-480 |
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著者標目 | *Dichter, Ernest, 1907- Glaisek, Robert |
件 名 | LCSH:Motivation research (Marketing) |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC:658.83 |
書誌ID | 1000867649 |
NCID | BA07206529 |