International marketing strategy : analysis, development and implementation / Chris Phillips, Isobel Doole, and Robin Lowe
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 508 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/1416ip | a0195010402b |
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0415089840 |
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泉:中央図書館分室図書コーナー |
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HF/1416ip | a7094005847b |
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0415089840 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Phillips, Chris, 1941- Doole, Isobel Lowe, Robin, 1945- |
件 名 | LCSH:Export marketing -- Management
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分 類 | LCC:HF1416 DC20:658.8/48 |
書誌ID | 1000940436 |
ISBN | 0415089840 |
NCID | BA23531622 |