The media equation : how people treat computers, televisions, and new media as real people and places / Byron Reeves and Clifford Nass
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Stanford, Calif. : Center for the Study of Language and Information |
出版者 | Cambridge [England] : Cambridge University Press |
出版者 | New York |
出版年 | 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 305 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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泉:図書館閉架地下2階書庫 |
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P/96mr | a3096017526b |
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157586052X |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Reeves, Byron, 1949- Nass, Clifford Ivar |
件 名 | Mass media -- Audiences
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Mass media -- Influence 全ての件名で検索 Mass media -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | DDC:302.23 LCC:P96.A83 |
書誌ID | 1000959638 |
ISBN | 157586052X |