What customers value most : how to achieve business transformation by focusing on processes that touch your customers : satisfied customers, increased revenue, improved profitability / Stanley A. Brown
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Toronto : J. Wiley |
出版者 | New York |
出版年 | c1995 |
大きさ | xvi, 304 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415wb | a0196026702b |
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0471641235 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [301]-302) |
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著者標目 | Brown, Stanley A., 1946- |
件 名 | Consumer satisfaction Customer services Industrial management Organizational effectiveness Quality of products |
分 類 | DDC:658.8/12 LCC:HF5415.335 |
書誌ID | 1000960085 |
ISBN | 0471641235 |