Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability / Keki R. Bhote
(AMA management briefing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : AMA Membership Publications Division American Management Association |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 148 p. : ill. ; 22 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415bb | a0197022641b |
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0814423620 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 146-147) |
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著者標目 | Bhote, Keki R., 1925- |
件 名 | Consumer satisfaction Customer services Customer relations |
分 類 | DDC:658.8/12 LCC:HF5415.5 |
書誌ID | 1000968951 |
ISBN | 0814423620 |