A focus on customer experience and the changing roles of customers and consumers
(SAGE library of marketing ; . Service marketing / edited by Steve Baron ; v. 3)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Los Angeles ; London : SAGE |
出版年 | 2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 407 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415sb/3 | a0110020625b |
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一般注記 | ISBN for "Service marketing" (set of four volumes): 9781849205740 Includes bibliographical references |
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著者標目 | Baron, Steve |
件 名 | LCSH:Service industries -- Marketing 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1001036680 |
NCID | BB03558601 |