Marketing management : strategy and cases / Douglas J. Dalrymple, Leonard J. Parsons
(Wiley series in management)
データ種別 | 図書 |
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版 | 4th ed |
出版者 | New York : J. Wiley |
出版年 | c1986 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 925 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415md | a0111009654b |
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0471838993 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Dalrymple, Douglas J. Parsons, Leonard J. |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management
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分 類 | LCC:HF5415.13 DC19:658.8 |
書誌ID | 1001057388 |
ISBN | 0471838993 |
NCID | BA06550981 |