Competing globally through customer value : the management of strategic suprasystems / edited by Michael J. Stahl and Gregory M. Bounds
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Quorum Books |
出版年 | 1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 822 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | alk. paper | HD/30cs | a0112004338b |
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0899306004 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Stahl, Michael J. Bounds, Gregory M. |
件 名 | LCSH:Strategic planning LCSH:Organizational effectiveness LCSH:Customer satisfaction LCSH:Competition, International |
分 類 | NDC7:336.1 LCC:HD30.28 DC20:658.4/012 |
書誌ID | 1001065813 |
ISBN | 0899306004 |
NCID | BA12573697 |