Corporate social strategy : stakeholder engagement and competitive advantage / Bryan W. Husted, David Bruce Allen
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 348 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | : hardback | HD/60ch | a0112006529b |
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9780521197649 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 302-339) and index |
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著者標目 | *Husted, Bryan W. Allen, David Bruce |
件 名 | LCSH:Social responsibility of business LCSH:Social entrepreneurship LCSH:Social action -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Strategic planning -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD60 DC22:658.4/08 |
書誌ID | 1001067615 |
ISBN | 9780521149631 |
NCID | BB04020714 |