Marketing and consumption in modern Japan / Kazuo Usui
(Routledge studies in the growth economies of Asia ; 122)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 260 p. : ill., map ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館分室閉架4階書庫 | : hbk | HF/5415mu | a7014000033b |
|
9780415323130 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [204]-250) and index |
---|---|
著者標目 | *薄井, 和夫(1953-) <ウスイ, カズオ> |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan -- History -- 20th century
全ての件名で検索
LCSH:Consumers -- Japan -- History -- 20th century 全ての件名で検索 LCSH:Consumption (Economics) -- Japan -- History -- 20th century 全ての件名で検索 LCSH:Economic development -- Japan -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.12.J3 DC23:339.4/70952 |
書誌ID | 1001106323 |
ISBN | 9780415323130 |
NCID | BB15210857 |