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Clustering and segmentation / volume editors, Yoram "Jerry" Wind, Arun K. Jain ; contributors, Howard R. Moskowitz, Phipps Arabie, Frank J. Carmone
(Legends in marketing ; . Paul E. Green / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 2)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles : Sage
出版年 2017
本文言語 英語
大きさ xlviii, 399 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : hb HF/5415pg/2 a0118008629b


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一般注記 ISBN for the subseries "Paul E. Green" (set of 6 v.): 9789386042941
Includes bibliographical references
著者標目 *Green, Paul E.
Wind, Yoram J.
Jain, Arun K.
Moskowitz, Howard R.
Arabie, Phipps
Carmone, Frank J.
Sheth, Jagdish N.
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Marketing -- Mathematical models  全ての件名で検索
LCSH:Marketing research
分 類 LCC:HF5415
DC23:658.8
書誌ID 1001180515
NCID BB23788295

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