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The development period / volume editor, O.C. Ferrell ; contributors, Victoria L. Crittenden, Paul T.M. Ingenbleek, Stephen L. Vargo
(Legends in marketing ; . Shelby D. Hunt / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 9 . Resource-advantage theory)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles : SAGE
出版年 2011
本文言語 英語
大きさ xxx, 298 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : HB HF/5415sh/9 a0120004702b


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一般注記 ISBN for the subseries "Shelby D. Hunt" (set of 10 v.): 9788132105206
Includes bibliographical references
著者標目 *Hunt, Shelby D.
Ferrell, O. C., 1943-
Sheth, Jagdish N.
Crittenden, Victoria Lynn
Ingenbleek, Paul (Paul Theodorus Maria), 1972-
Vargo, Stephen L., 1945-
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Marketing research
LCSH:Hunt, Shelby D.
分 類 LCC:HF5415
DC22:658.80092
書誌ID 1001210338
NCID BB07360617

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