The development period / volume editor, O.C. Ferrell ; contributors, Victoria L. Crittenden, Paul T.M. Ingenbleek, Stephen L. Vargo
(Legends in marketing ; . Shelby D. Hunt / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 9 . Resource-advantage theory)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Los Angeles : SAGE |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxx, 298 p. : ill., port. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 | : HB | HF/5415sh/9 | a0120004702b |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | ISBN for the subseries "Shelby D. Hunt" (set of 10 v.): 9788132105206 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Hunt, Shelby D. Ferrell, O. C., 1943- Sheth, Jagdish N. Crittenden, Victoria Lynn Ingenbleek, Paul (Paul Theodorus Maria), 1972- Vargo, Stephen L., 1945- |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing research LCSH:Hunt, Shelby D. |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.80092 |
書誌ID | 1001210338 |
NCID | BB07360617 |