The power of social innovation : how civic entrepreneurs ignite community networks for good / Stephen Goldsmith with Gigi Georges and Tim Glynn Burke ; foreword by Michael R. Bloomberg
データ種別 | 図書 |
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出版者 | San Francisco, CA : Jossey-Bass |
出版年 | c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 274 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架4階書庫 |
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HM/846pg | a7010002276b |
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9780470576847 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 255-263) and index |
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著者標目 | *Goldsmith, Stephen, 1946- Georges, Gigi Burke, Tim Glynn |
件 名 | LCSH:Technological innovations -- Social aspects
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LCSH:Social change LCSH:Sustainable development LCSH:Entrepreneurship |
分 類 | LCC:HM846 DC22:303.48/4 |
書誌ID | 1001032925 |
ISBN | 9780470576847 |