How we think : a theory of goal-oriented decision making and its educational applications / Alan H. Schoenfeld
(Studies in mathematical thinking and learning)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York ; London : Routledge : Taylor & Fancis |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 245 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 | : pbk | LB/1060hs | a3011002875b |
|
9780415878654 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Schoenfeld, Alan H. |
件 名 | LCSH:Interaction analysis in education LCSH:Thought and thinking LCSH:Problem solving -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Learning, Psychology of |
分 類 | LCC:LB1060 DC22:370.15/24 |
書誌ID | 1001041138 |
ISBN | 9780415878654 |
NCID | BB04052492 |