Comparative marketing : wholesaling in fifteen countries / edited by Robert Bartels ; sponsored by the American Marketing Association
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Homewood, Ill. : Richard D. Irwin |
出版年 | 1963 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 317 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5420cb | a0181332428b |
|
0313238383 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 311-317 |
---|---|
著者標目 | Bartels, Robert, 1913- American Marketing Association. Comparative Marketing Committee |
件 名 | LCSH:Wholesale trade |
分 類 | LCC:HF5420 DC19:658.8/6 |
書誌ID | 1001164766 |
ISBN | 0313238383 |
NCID | BA1394474X |