Multinational product strategy : a typology for analysis of worldwide product innovation and diffusion / Georges Leroy
(Praeger special studies in international economics and development)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Praeger |
出版年 | 1976 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 220 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HD/69ml | a0182390138b |
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0275559904 |
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一般注記 | Bibliography: p. 206-211 Includes index |
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著者標目 | *Leroy, Georges |
件 名 | LCSH:International business enterprises -- Management
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LCSH:Product management |
分 類 | LCC:HD69.I7 DC:658.1/8 |
書誌ID | 1000860718 |
ISBN | 0275559904 |
NCID | BA24329172 |