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International and cross-cultural marketing / volume editor, Francis M. Ulgado ; contributors, John B. Ford ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Naresh K. Malhotra / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 6)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles ; New Delhi : Sage
出版年 2011
本文言語 英語
大きさ xxxviii, 385 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : hb HF/5415nm/6 a0118008571b


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一般注記 ISBN for subseries "Naresh K. Malhotra" (set of 9 volumes): 9788132105176
Includes bibliographical references
著者標目 *Malhotra, Naresh K.
Sheth, Jagdish N.
Ulgado, Francis M.
Ford, John B. (John Battice), 1949-
件 名 LCSH:Malhotra, Naresh K
LCSH:Marketing research
LCSH:Marketing
分 類 LCC:HF5415.2
DC22:658.80092
書誌ID 1001180511
NCID BB06819825

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