International and cross-cultural marketing / volume editor, Francis M. Ulgado ; contributors, John B. Ford ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Naresh K. Malhotra / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 6)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Los Angeles ; New Delhi : Sage |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxviii, 385 p. : ill., port. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 | : hb | HF/5415nm/6 | a0118008571b |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | ISBN for subseries "Naresh K. Malhotra" (set of 9 volumes): 9788132105176 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Malhotra, Naresh K. Sheth, Jagdish N. Ulgado, Francis M. Ford, John B. (John Battice), 1949- |
件 名 | LCSH:Malhotra, Naresh K LCSH:Marketing research LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.80092 |
書誌ID | 1001180511 |
NCID | BB06819825 |