Marketing in the new economy / volume editor, Patrick J. Duparcq ; contributors, Patrick J. Duparcq ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Philip Kotler / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 7)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Los Angeles : SAGE |
出版年 | 2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 150 p. : ill., port. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | : HB | HF/5415pk/7 | a0119004820b |
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一般注記 | ISBN for the subseries "Philip Kotler" (set of 9 v.): 9788132105190 Includes bibliographical references |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Sheth, Jagdish N. Duparcq, Patrick J. |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing research FREE:Kotler, Philip, 1931- |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.80092 |
書誌ID | 1001199608 |
NCID | BB08457510 |