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Foundations of marketing / volume editor, Jagdip Singh ; contributors, Carol Azab ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Shelby D. Hunt / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 2 . Marketing theory . Philosophy of science)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles : SAGE
出版年 2011
本文言語 英語
大きさ xxiv, 183 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : HB HF/5415sh/2 a0120004299b


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一般注記 ISBN for the subseries "Shelby D. Hunt" (set of 10 v.): 9788132105206
Includes bibliographical references
著者標目 *Hunt, Shelby D.
Singh, Jagdip
Sheth, Jagdish N.
Azab, Carol
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Marketing research
LCSH:Hunt, Shelby D.
分 類 LCC:HF5415
DC22:658.80092
書誌ID 1001209070
NCID BB07358987

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