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The development period / volume editor, Scott J. Vitell ; contributors, Tine De Bock ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Shelby D. Hunt / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 5 . Macromarketing, ethics, and social responsibility)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles : SAGE
出版年 2011
本文言語 英語
大きさ xxviii, 241 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : HB HF/5415sh/5 a0120004304b


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一般注記 ISBN for the subseries "Shelby D. Hunt" (set of 10 v.): 9788132105206
Includes bibliographical references
著者標目 *Hunt, Shelby D.
Vitell, Scott, J.
Sheth, Jagdish N.
De Bock, Tine
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Marketing research
LCSH:Hunt, Shelby D.
分 類 LCC:HF5415
DC22:658.80092
書誌ID 1001209071
NCID BB07360038

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