The development period / volume editor, Scott J. Vitell ; contributors, Tine De Bock ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Shelby D. Hunt / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 5 . Macromarketing, ethics, and social responsibility)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Los Angeles : SAGE |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 241 p. : ill., port. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | : HB | HF/5415sh/5 | a0120004304b |
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一般注記 | ISBN for the subseries "Shelby D. Hunt" (set of 10 v.): 9788132105206 Includes bibliographical references |
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著者標目 | *Hunt, Shelby D. Vitell, Scott, J. Sheth, Jagdish N. De Bock, Tine |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing research LCSH:Hunt, Shelby D. |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.80092 |
書誌ID | 1001209071 |
NCID | BB07360038 |