Developmental challenges in marketing research / edited by David F. Birks and Tim Macer
(Critical perspectives on business and management ; . Marketing research ; v. 4)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 582 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5415mb/4 | a0109005241b |
|
9780415449168 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index Set ISBN for "Marketing research": 9780415449120, 041544912X |
---|---|
著者標目 | Birks, David F. Macer, Tim |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Marketing research -- Methodology 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.8/3 |
書誌ID | 1000836628 |
ISBN | 9780415449168 |
NCID | BA88437608 |