Motivation and market behavior / edited by Robert Ferber and Hugh G. Wales
(Getting and spending)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [New York] : Arno Press |
出版年 | 1976 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 437 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5415mf | a0181379562b |
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0405080182 |
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一般注記 | Reprint of the 1958 ed. published by R. D. Irwin, Homewood, Ill Bibliography: p. [403]-429 Includes index |
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著者標目 | *Ferber, Robert, 1922- ed Wales, Hugh G. joint author |
件 名 | LCSH:Motivation research (Marketing) -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC:658.8/3 |
書誌ID | 1000646005 |
ISBN | 0405080182 |
NCID | BA13566493 |