Attitudes, brand loyalty, and perceived risk / volume editor, Leon B. Kaplan ; contributors, Morris B. Holbrook, Meera J. Buck, Steven Hollander
(Legends in consumer behavior ; . Jacob Jacoby / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 2 . The early years)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Los Angeles : Sage |
出版年 | 2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 240 p. : ill., port. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架4階書庫 |
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HF/5415jj/2 | a7022000628b |
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一般注記 | Set ISBN for "Jacob Jacoby": 9789351501244 Includes bibliographical references |
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著者標目 | *Jacoby, Jacob Kaplan, Leon B. Holbrook, Morris B. Buck, Meera J. Hollander, Steven Sheth, Jagdish N. |
件 名 | LCSH:Consumer behavior LCSH:Consumption (Economics) |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC23:658.8/342 |
書誌ID | 1001229837 |
NCID | BB22233921 |