Measuring up : how advertising affects self-image / Vickie Rutledge Shields with Dawn Heinecken
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Philadelphia, Pa : University of Pennsylvania Press |
出版年 | c2002 |
大きさ | xvi, 206 p. : ill ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
P/96ms | a3002003576b |
|
0812217918 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Shields, Vickie Rutledge Heinecken, Dawn |
件 名 | Gender identity in mass media Advertising Semiotics Body image |
分 類 | DDC:306.4 |
書誌ID | 1000691500 |
ISBN | 0812217918 |
NCID | GK22578166 |