Pedagogy, symbolic control, and identity : theory, research, critique / Basil Bernstein
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Taylor & Francis |
出版者 | Washington, D.C. |
出版年 | 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 216 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
LC/191pb | a3097008025b |
|
0748403728 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p.202-209) and index |
---|---|
著者標目 | Bernstein, Basil B. |
件 名 | Educational sociology Sociolinguistics Knowledge, Theory of Identity |
分 類 | DDC:370.19 LCC:LC191 |
書誌ID | 1000964994 |
ISBN | 0748403728 |