Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / [by] Judith Williamson
(Ideas in progress)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Boyars : Distributed by Calder and Boyars |
出版年 | 1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 180 p. : ill., facsims. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5821dw | a0181377869b |
|
0714526142 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 180 |
---|---|
著者標目 | *Williamson, Judith, 1954- |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | NDC9:674.1 LCC:HF5821 DC:659.1/01/9 |
書誌ID | 1000646044 |
ISBN | 0714526142 |
NCID | BA0769474X |