Social influence / edited by Mark P. Zanna, James M. Olson, C. Peter Herman
(The Ontario symposium ; v. 5)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates |
出版年 | 1987 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 304 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
HM/291sz | a3088070951a |
|
0898596785 |
|
||||
泉:図書館閉架地下2階書庫 |
|
HM/291sz | a3088082900a |
|
0898596785 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Papers from the Fifth Ontario Symposium on Personality and Social Psychology, held at the University of Waterloo, August 21-23, 1984"--Pref Includes bibliographies and indexes |
---|---|
著者標目 | Zanna, Mark P. Olson, James M., 1953- Herman, C. Peter, 1946- Ontario Symposium on Personality and Social Psychology (5th : 1984 : University of Waterloo) |
件 名 | LCSH:Attitudes -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Attitude change -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Influence (Psychology) -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Persuasion (Psychology) -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HM291 DC19:302/.13 |
書誌ID | 1000905164 |
ISBN | 0898596785 |
NCID | BA01298546 |