The sonic boom : how sound transforms the way we think, feel, and buy / Joel Beckerman, Tyler Gray
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston : Mariner Books |
出版年 | 2015 |
大きさ | 1 volume : illustrations (black and white) ; 21 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | pbk. | ML/3830sb | a0116003476b |
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9780544570160 |
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一般注記 | Originally published: Boston: Houghton Mifflin Harcourt, 2014 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Beckerman, Joel author Gray, Tyler author |
件 名 | LCSH:Music -- Psychological aspects
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分 類 | DC23:781.23 |
書誌ID | 1001135145 |
ISBN | 9780544570160 |
NCID | GK59439316 |