Seizing the white space : business model innovation for growth and renewal / Mark W. Johnson
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business Press |
出版年 | c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 208 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 | : hbk | HD/2756sj | a0122006917b |
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9781422124819 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Johnson, Mark W. |
件 名 | LCSH:Diversification in industry -- Management
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LCSH:Business planning LCSH:New products |
分 類 | LCC:HD2756 DC22:658.4/063 |
書誌ID | 1001229860 |
ISBN | 9781422124819 |
NCID | BB02359585 |